קורס מנטורינג ייחודי למנהל/ת המלונאי/ת
בעידן הפוסט קורונה, מנהל שהינו רק מנהל מקצועי של עובדיו, שלא מתמקד ביחסים הבינאישיים, לא דואג להם ברמה האישית והמקצועית ולא יודע לרתום את עובדיו, ימצא את עצמו בלי עובדים. מנהל שהוא גם מנטור יידע לשלב בין הניהול המקצועי לבין יחסי האנוש ובניית האמון האישי עם הצוות שכפוף לו.
מתוך הכרה במציאות החדשה יצרנו קורס מנטורינג ייחודי שיתבצע בתהליך הכולל מס' מפגשים, ומיועד למנהל מלון / אגף/ מחלקה בשיתוף ובניהול חברת "התחלה חדשה" שהכשירה מאות מנטורים ב -9 השנים האחרונות ומתבסס על ניסיונם במגוון רחב של חברות פרטיות וציבוריות.
בסוף הקורס המלון ייצור לעובדים ולמנהלים שבו מנטורינג שמעצים אותם, נותן להם כלים להתמודד עם אתגרים, מפתח את יכולתיהם, מייצר איתם מחויבות לתוצאות, מוריד אותם למגרש לשחק את המשחק ולנצח ולקחת אחריות אישית על הצלחתם, במקום תחושת קורבנות ואשמה. איך עושים את זה? בוחרים קבוצות של מנהלים במלון ומכשירים אותם להיות מנטורים – שילוב של יועץ, חונך ומאמן. מנטור פנים ארגוני בהגדרתו הוא מנהל שכבר עשה זאת, הוא מכיר את המהמורות בדרך, הוא מומחה בתחומו ומכיר את השבילים המקצועיים והעסקיים המובילים להצלחה. הוא מאגר ידע וניסיון שהושג בשנים רבות של למידה והתפתחות ועם הכלים שהוא מקבל בתכנית ההכשרה, הוא רוכש גם מיומנות גבוהה בליווי בדרך מותאמת ספציפית–"חנוך לנער לפי דרכו".
מתוך הכרה במציאות החדשה שקיימת כיום, יצרנו קורס מנטורינג ייחודי שיתבצע בתהליך ייחודי הכולל מס' מפגשיים, ומיועד למנהלי/ות מלון / אגף/ מחלקה בשיתוף חברת "התחלה חדשה" אשר פיתחה את תכנית MentoRings ליצירת מעגלי מנטורינג פנים ארגוניים.
חיזוק ורענון תודעת האירוח של מנהלים והדרכים להטמעתה אצל עובדיהם
סדנת מנהלים אינטראקטיבית באורך שעה וחצי להשגת 3 התוצאות הבאות:
א.פסק זמן ממירוץ האופרציה לרענון תודעת האירוח הבסיסית שנשחקת עם השנים אצל מנהלים ומשפיעה ישירות על עובדיהם.
ב. סנכרון הדדי ליצירת תפיסת אירוח אחידה בקרב כל המנהלים.
ג. דרכים להטמעת תודעת אירוח אחידה אצל עובדים.